Děkuji Vám za všechny ohlasy a milé reakce. Těší mě, že Vám videa a články přinášejí tolik inspirace. Chcete-li sdílet své komentáře či zážitky, můžete tak učinit prostřednictvím Diskuze níže.

Máte-li další otázky ohledně těchto témat, můžete se se mnou přímo setkat nebo mi napsat zprávu.

Děkuji a přeji Vám šťastnou Cestu životem!

Tomáš Poutník

EDIT: V letošním roce se spamovací boti posunuli na další úroveň - aktuálně jsem tedy diskuzi uzamknul a vymyslím přesun na jinou platformu. Pěkný den všem!

Diskuze

Re: Re: Kovala

Ahoj, já osobně astrálem neputoval, ale při EVP jsem se s některými spojil co v tomto astrálním stavu byli a nacházeli se v tomto meziprostoru. Studuji tento stav bytí přes EVP už hodně let. Překvapilo mě už dávno, že astrální cestovatelé o tomto meziprostoru nemluví a jakoby ani nechtěli o tom mluvit co tam viděli , přestože jako cestovatelé musí vědět, jak nebezpečné to je a ví co tam všechno je za entity. Zprávy z tohoto astrálního bytí vypovídají a dokládají, že tam potkali tyto entity a bytosti je nechtěly z této mezihranice pustit. O těchto entitách, ale upozorňují i hlasy, které přes EVP dávají o sobě vědět z těchto prostorů. Na přednáškách se toto téma vynechává což mě jako EVP zájemce překvapuje. Astrální cestovatelé nemluví bohužel ani o tom, že tam potkávají také mrtvé. Zaráží, mě, že astrální cestovatelé ačkoli to tam vstupují hovoří, jak se mohou pohybovat volně, ale už nemluví o tom " Ale" ...

Re: Re: Re: Kovala

Ahoj Pavle,
chvíli jsem se nekoukal na Diskuzi a koukám, co se zde neobjevilo za témata. :)